July 20, 2008 at 21:23
We gaan door met de trend van de "favoriete" onder de nederlandse gamers op UGAME...ipestz gaat zeggen dat het Utrecht is, maar dat gelooft natuurlijk niemand!
De stad met de knapste vrouwen (en mannen :P, voor de dames) en de mooiste cultuur? :D
July 21, 2008 at 17:10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de vrouwen in Amsterdam :PBen je wel eens in Haarlem geweest? ;)
July 21, 2008 at 20:44
Ik represent Haarlem! Mooiste stad van nederland met de lekkerste moeders.July 21, 2008 at 20:47
Amsterdam heeft Barney's Lounge, Amsterdam heeft de Melkweg, Amsterdam heeft de Winston, Amsterdam heeft Bourbon Street.July 21, 2008 at 22:20
Er lopen genoeg mooie studentes en toeristen rond in Amsterdam hoor, ik heb tijdje aan de Keizersgracht gewerkt daar kijk je de hele dag je ogen uit :-) Daarnaast heeft Amsterdam een breed aanbod van leuke horeca.July 25, 2008 at 17:33
waar heb je gewerkt dan? Vrienden van mij wonen op de Keizersgracht (jaloers!)Ben je weleens in Haarlem geweest?
August 08, 2008 at 15:52
Daar is die dan toch: Utrecht!Utrecht is qua grootte net een stad, en heeft alles wat je nodig heeft. En ook zeker op het gebied van mooie vrouwen (studentes). Flits durft alleen nooit langs te komen. PUSSY!
August 20, 2008 at 16:41
Mocht het gericht zijn om mij, zit je mis want ik woon niet in Rotterdam ;)August 21, 2008 at 18:57
Mocht je je aangesproken voelen, zit je mis want dit is gebaseerd op het liedje waar AcuaT net een stukje van opgeschreven heeft, het gaat als volgt:Rotterdam is kut,
Rotterdam is klote,
Heel Feyenoord bestaat alleen uit poten.
Daar heb ik dus In rotterdam wonen alleen maar poten van gemaakt.
Hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
August 21, 2008 at 22:58
herhaal dat nummer maar als er zo'n heerlijke SCF of FIIIR kerel voor je staat.... :)August 24, 2008 at 13:17
Dames en heren, Groningen is toch wel het ultieme qua uitgaan en feesten.August 24, 2008 at 13:57
Yes, Groningen is een vette stad om uit te gaan... Als ik per 1 september weer een OV kaart heb, kom ik weer eens buurten :)August 28, 2008 at 21:54
Den HaagIk zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen.
Na het eten een patijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn.
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen.
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn.
Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe naar ADO willen kijken.
In het Zuiderpark, de lange zij, een warme worst, supporters om je heen.
Lekker kankeren op Theo van der Burgh en die lange van Vianen,
Want bij elke lage bal dan dook die eikel er steevast overheen.
Ref.
Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen.
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein.
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen,
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn.
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen.
Op mijn Puch een wijfie halen en daarna dansen in de Marathon.
Na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen.
De dag daarna een kater dus naar Scheveningen lekker bakken in de zon.
Ref.
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger... ach, wat leg ik toch te dromen.
Want Den Haag is door de jaren zo veranderd, voor mijn toch veel te vlug...
Dat Nieuw Babylon, moest dat er trouwens eigenlijk nou wel zo nodig komen?
Zo komt die Ooievaar op de Vijverberg dus never nooit meer terug.
Ref.
August 29, 2008 at 11:31
de keeper van den haag van den haag,de keeper van den haag die heeft een ....
moet ik uhm helemaal doen or do you get my point?
October 21, 2008 at 17:07
Eindhoven, al woon ik zelf in de buurt van Rotterdam. Delft is ook erg mooi.October 21, 2008 at 19:52
Hoe kan je Eindhoven mooier vinden dan Delft? Alhoewel, misschien is Eindhoven wel precies jouw smaak...
You need to be logged in to post here.